BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 14, 2011

belajar menghargai masa......

hi kawan2.....

sekejapnye mase berlalu...kalau tolak bulan june ni, saya ade lagi 4bulan sebelum hari besar saya...adussss...rase macam ade je lagi yang tak buat...ape eh...kene list nih...saya suke handle sumenye sendiri sebab saya akan rase lebih puas hati...ade orang cakap saya PERFECTIONIST...yeke...kalau ye pun saya perfectionist rasenye tak salah kot demi kebaikkan sendiri...

mak n ayah tetap banyak membantu...abang, adik n kakak ipar pun tak menang tangan...diorang yang lebih banyak risau dari saya...huhu...setiap inci plan saya perlu bagitau diorang...kalau tak nanti berterabur majlis...hikhikhik...

hari besar saya ni bukan setakat meraikan saya dan incik tunang je...but its more to family gathering actually...suke bila sedara mara yang jauh dekat datang berkumpul ramai2...susah nak dapat camtu even hari raya pun...

mulai hari ni saya perlu lebih berdisiplin untuk menguruskan hari besar saya...dah tak banyak mase yang tinggal...doakan sumenye berjalan lancar yek...n sebagai nak menunjukkan rase tak sabar, terimala lagu ni sebagai halwa telinga...hahahaha...daaaaaa....



C U SOON GUYS..............

0 comments: