BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 12, 2011

stress melanda

salam guys......

ape yang anda sume akan rase kalau bekerja dalam stress...buat keje yang u all tak suke then kene push dengan orang atasan....aduuusssss...rase macam nak balik rumah skang je...tapi nak buat camne...kita ni kuli je...

tapi setiap kali saya datang ofis, saya akan cube motivasikan diri saya...saya ingat pesan mak...mak cakap bukan senang nak cari rezeki yang halal..jadi sebab tu saya jadi kuat...dan yang paling penting, nak buat apepun mesti kene ade restu mak n ayah...kalau tak sume benda tak menjadi...


bersama ayah kat ofis dia...mase ni ade jamuan makan...ayah banyak bagi semangat pada saya...kekuatan ayah sumber inspirasi saya....skang ayah dah pencen...senang sangat hati ni bila ayah dah tak payah keje kuat2 lagi...


bersama mak..mase ni kami satu family gathering...makan2 ikan bakar kat serkam...mak orang yang paling rapat dengan saya dalam family sebab saya takde adik beradik pompuan..bila jadik perantau cam skang ni, semangat mak yang saya bawak..mak tiada pengganti bagi saya...


they are my idol...mane2 pun saya pegi, semangat mereka sentiasa ade dengan saya...love both of you...

0 comments: