BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 9, 2011

my engagement on 1.1.11

hi there....

a new year and a new life...2011 ni menjadikan saya dah bertukar status dari single menjadi tunangan...huhuhu...alhamdulillah sampai ke hari ni rasenye boleh carry kot title tu...kuikuikui...kat sini ade la gambar2 mase majlis hari tu...ehsan dari my photographer...abang gai....


ni la rupenye bila muke tak pernah kene make up..huhu..



gerangan insan yang menjadi punca saya dah bertukar title..


detik2 perasmian sebagai tunangan...


agak besar jugak sebagai cincin tunang..cikyan beli diam2..benci..


mengalir gak airmata saat ni...


cikyan dapat cincin gaks..suke..


pengikat kami...


bersama barang2 hantaran...


cupcakes terbaek dari kak edi...thanks kak...


apala yang mak saya senyumkan tu...

alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar seperti ape yang dirancangkan..walaupun the crews hanyalah dalam 7 orang..mak, ayah, abang emi, ayit, kak fiza, siti n ofcosla aku..

cume agak terkilan sebab mase kat majlis tu saya ade terdengar soseh soseh orang yang mengata majlis saya..katanya majlis saya ni dah macam majlis nikah..sedihnye dengar..saya cume buat ikut kemampuan saya..n lagi satu majlis bertunang ni sekali
seumur hidup kot..mesti la saya nak buat yang meriah sikit..salah ke ???

ape yang penting kat sini, majlis yang berlangsung tu atas usaha saya sendiri..duit saya sendiri..jadik jangan sibuk hal orang takut nanti terkene batang hidung sendiri...

0 comments: